Tuesday, November 13, 2012

PERTANDINGAN UDANG GALAH BAHAGIAN SELATAN

PADA :11 / 11 / 2012
TEMPAT : SUNGAI MAWAI JOHOR
DISERTAI OLEH
Jebat Derhaka
Zahrin Abdullah
Hepii Kagawa
Alhad Abu Bakar

Rehan Nst
Zul Blackwira
Alg Nazhi
Shaid Ahmad
Azzel Mazlan
Dyn Di'Yana
Mohd sharif omar
Wan bawang
Kak long simpang
Herlina
Noly haidan
Suhara
Hilmi abdullah
Dayang nurain
Adik alg nazie


Rehan Nst oh Rehan.... Hahahaha.... Se pagi bersama awek2 GSH...

Jenggo sungai mawai.... Sarapan dan beramah mesra... ;))


peserta yang join trip jenggo selatan kali ini

BERSIAP UNTUK MEMULAKAN TRIP

cepat cepat naik bot.... 

ada bawa jaket tu pakai jaket yang tak ada tu cari lah botol mineral yer


jom cari lubuk


kan akudah kataaaa ni ha dah mengena jenggo sepit kuning


tak yah nak eksen lah aku pon dapat



dayang pon dapat juga lah....


apa macam geng ada berani


ingat korang jer ker dapat... saya pon dapat lah


hadiah hamper menjadi rebutan

yessss akulah juara


aku juara jenggo.... tapi edisi selatan ni belum ada piala lagi


terpanjang dan terberat terbaik semua

kepada ahli jenggo club bahagian selatan
terima kasih saya ucapkan kepada anda semua yang telah menjayakan trip ini
segala komen dan cadangan boleh email kepada saya
black_goat81yahoo.com